Veel gestelde vragen
BESTELLING
Waar is mijn winkelmandje?
Jouw winkelmandje vind je terug rechtsboven op de website. Als je op het symbool van de boodschappentas klikt, kan je de volledige inhoud van jouw winkelmandje raadplegen. Je kan van daaruit kiezen om door te gaan met winkelen en terug te keren naar de shop of naar de kassa te gaan.
Hoe kan ik mijn bestelling aanpassen?
Het wijzigen van jouw winkelmandje is perfect mogelijk. Je kan een item verwijderen door op het kruisje te klikken dat aan de rechterkant wordt weergegeven. Wil je de hoeveelheid aanpassen? Dan kan je het aantal in het vakje wijzigen.
Opgelet: Van zodra een bestelling geplaatst wordt, kunnen geen wijzigingen meer worden aangebracht. Je zal een tweede bestelling moeten plaatsen naast voorgaande bestelling of deze laatste retourneren, een volledig nieuwe bestelling plaatsen of contact opnemen met ons via hello@vanhalst.be.
Zijn alle prijzen inclusief btw?
Alle prijzen zijn inclusief btw. Er kunnen extra transportkosten van toepassing zijn.
Zijn de producten altijd beschikbaar?
Als een artikel niet voorradig is, zie je een "rode stip" met daarnaast "tijdelijk niet beschikbaar", onder de afmetingen van het product op de productpagina. Bestellen van het artikel is op dat moment niet mogelijk.
Wat betekent de "gele stip" op de productpagina's?
Als een artikel beperkt beschikbaar is, zie je een “gele stip” met daarnaast “Beperkt beschikbaar”, onder de afmetingen van het product op de productpagina. Dit betekent dat slechts een beperkte hoeveelheid producten nog voorradig is en bijgevolg niet leverbaar is. Wij volgen zelf de voorraad nauwgezet op. Van zodra de voorraad uitgeput is, zal deze “stip” rood kleuren en zal je dit artikel niet meer kunnen bestellen.
Ik heb mijn orderbevestiging niet ontvangen.
Als je geen orderbevestiging hebt ontvangen, kan dit om volgende redenen zijn:
1) Jouw bestelling werd niet goedgekeurd.
2) Jouw e-mail met de orderbevestiging kan in jouw map met ongewenste e-mail terechtgekomen zijn.
3) Er staat een spelfout in jouw e-mailadres.
Neem contact op met onze klantenservice via hello@vanhalst.be en we sturen je opnieuw jouw orderbevestiging.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kan jouw bestelling annuleren, door een e-mail naar hello@vanhalst.be te sturen, met als onderwerp "ANNULATIE ORDER" of neem telefonisch contact met ons op via +32 56 431 000, tijdens onze openingsuren.
Opgelet: Als jouw bestelling al voorbereid is voor verzending of onderweg is naar jou, is het niet langer mogelijk om de bestelling te annuleren.
Ik heb een fout gemaakt bij mijn afleveradres.
Als je een fout gemaakt hebt bij jouw afleveradres, stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar hello@vanhalst.be met als onderwerp “FOUT IN BESTELLING” of neem telefonisch contact met ons op via +32 56 431 000, tijdens onze openingsuren. Indien jouw bestelling het magazijn nog niet verlaten heeft, zullen we ons best doen om aan jouw verzoek te voldoen. Als de bestelling al onderweg is, kan je via de GLS-trackinglink jouw afleveradres nog aanpassen.
VERZENDEN
Wat zijn de verzendkosten in België?
Er wordt een standaard verzendkost aangerekend van €8 voor thuislevering.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Zodra jouw bestelling werd bevestigd, wordt deze binnen de 3-5 werkdagen vanuit ons magazijn verzonden. Tijdens drukke periodes kan een vertraging optreden en zal je hiervan op de hoogte gebracht worden via onze klantenservice.
RUILEN
Kan ik een product ruilen of omwisselen?
Ruilen van een product is niet mogelijk. Had je graag toch een ander kleur of formaat gehad? Dan moet je jouw items eerst retourneren, waarna je het aankoopbedrag teruggestort krijgt. Daarna kan je een nieuwe bestelling plaatsen.
RETOURNEREN
Kan ik een item retourneren?
Als je van gedachten verandert over een bepaald product, accepteren we graag retourzendingen binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling. Als je een andere kleur of formaat wil, plaats dan een nieuwe bestelling met de gewenste goederen. Voor meer informatie kan je ook altijd “Verzenden en retourneren” raadplegen. Hier staan alle instructies om jouw retour tot een goed einde te brengen.
Ik heb een verkeerd / beschadigd artikel ontvangen.
We begrijpen dat er soms onvoorziene situaties kunnen optreden bij het verzenden van producten. Jouw tevredenheid is onze topprioriteit, en we willen dit graag rechtzetten. Mocht u een verkeerd / beschadigd artikel ontvangen hebben, neem dan contact met ons op via hello@vanhalst.be met jouw bestelnummer en een duidelijke beschrijving van het probleem. Voeg indien nodig foto’s toe ter verduidelijking.
Wanneer krijg ik mijn geld terug voor het retourneren van een item?
Van zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen en gecontroleerd, streven wij ernaar om jouw terugbetaling zo snel mogelijk te verwerken. De verwerkingstijd kan variëren, maar in de meeste gevallen kan je jouw terugbetaling (Aankoopbedrag – Verzendkosten & eventuele schadevergoeding) verwachten binnen de 5 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde artikel. Houd er rekening mee dat het enkele werkdagen kan duren vooraleer het geld op jouw rekening verschijnt, afhankelijk van jouw financiële instelling.
BETALING
Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?
Volgende betaalmogelijkheden worden geaccepteerd: Visa, Mastercard en Bancontact.
Kan ik later betalen?
Later betalen is niet mogelijk, aangezien dit het proces van orderbevestiging tot verzending van het product vertraagt. Je kan enkel online betalen met Visa, Mastercard en bancontact.
ANDERE
Hoe kan ik een reserveonderdeel krijgen voor mijn Atelier Pierre product?
Stuur zo snel mogelijk een e-mail naar hello@vanhalst.be en wij helpen jou graag verder.
Ik wil graag een verdeler worden van Atelier Pierre producten.
Interesse om een verdeler te worden van Atelier Pierre producten en deel uit te maken van ons groeiende netwerk van partners? We verwelkomen graag enthousiaste ondernemers om met ons samen te werken en onze unieke collecties aan te bieden. Bij Atelier Pierre geloven we in het opbouwen van duurzame partnerschappen en het delen van onze passie voor kwaliteit en design.
Vul bijgevoegd contactformulier in en neem contact met ons op via julie@vanhalst.be. Wij zullen jouw aanvraag zorgvuldig behandelen.